Nasz profil na Facebook.com - polub nas

SEAT ogłasza globalny konkurs na nazwę nowego SUV-a

Meganews

Hiszpańska marka po raz pierwszy w swojej historii ogłasza konkurs na nazwę dla 7-miejscowego SUV-a, który na rynku pojawi się już w 2018 roku. Nazwa powinna kontynuować tradycję SEAT-a, czyli nawiązywać do obszaru geograficznego z Hiszpanii – słonecznej ojczyzny producenta – oraz odzwierciedlać wartości SEAT-a: dynamiczny charakter, wyrazisty design i innowacyjne technologie. Zgłoszenia przyjmowane są do 22 czerwca.

 

Jakie to uczucie, kiedy cały świat jeździ samochodem, którego nazwę stworzyłeś? Odpowiedź na to pytanie znali do tej pory jedynie inżynierowie SEAT-a. Aby uczcić wprowadzenie na rynek trzeciego już, największego SUV-a marki, SEAT po raz pierwszy w swojej historii wybór nazwy nowego modelu oddaje w ręce miłośników marki.

 

 

 

Naszym celem jest zaangażowanie i zachęcenie fanów SEAT-a na całym świecie do zaproponowania, a następnie zagłosowania na nazwę nowego SUV-a – mówi Luca de Meo, Prezes SEAT S.A. To zupełnie coś nowego dla marki, co na pewno zapisze się w jej historii – dodaje.

 

 

Konkurs składa się z czterech etapów:

 

 

1. Faza zgłoszeń. Do 22 czerwca każdy może zaproponować nazwę nowego modelu SEAT-a. Oprócz kryteriów geograficznych, propozycja powinna odzwierciedlać wartości marki – dynamikę, design oraz nowoczesne technologie – a także nawiązywać do cech SUV-a. Powinna być także łatwa do wymawiania w różnych językach. Podczas tego etapu, pod uwagę zostanie wzięta każda propozycja.

 

2. Faza preselekcji. Mając na uwadze powyższe kryteria, eksperci marki oraz Klienci z różnych państw podczas badań fokusowych wybiorą wspólnie co najmniej trzy nazwy, które zostaną poddane publicznemu głosowaniu. Nazwy te zostaną ogłoszone 12 września podczas Motor Show we Frankfurcie.

 

3. Głosowanie. Potrwa ono od 12 do 25 września. Zwycięży nazwa, która otrzyma najwięcej głosów.

 

4. Nazwę nowego SUV-a SEAT-a poznamy 15 października!

 

 

Zgłoszenia przyjmowane są od 07.06 do 22.06 za pośrednictwem strony internetowej: http://www.seat-auto.pl/samochody/nowy-duzy-suv/seeking-name.html

 

 

Odkąd SEAT wprowadził na rynek model Ronda w 1982 roku, hiszpańskie krainy geograficzne użyczyły nazwy jego autom już 13 razy. Są to: wspomniana Ronda, Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea oraz dwa najnowsze, Ateca i Arona. Nowy SUV będzie numerem 14 na tej liście.

 

 

Korzenie producenta sięgają daleko w głąb Półwyspu Iberyjskiego – dokąd sięgną miłośnicy marki, aby zainspirować się podczas tworzenia nazwy nowego modelu? Tego dowiemy się już jesienią.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Cupra od zawsze fanom motoryzacji kojarzyła się z najbardziej sportowymi wersjami Seatów. Teraz Cupra jest już oddzielną marką, ale jej pierwszy model powstał na bazie Seata Ateki. Specjaliści od  tworzenia hot hatchów debiutują na rynku, wypuszczając SUV-a, który gra w swojej lidze i nie ma jak na razie konkurencji… Czemu SUV Cupry nie ma konkurencji? […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

W przeciągu dwóch lat SEAT nawiązał współpracę z ponad 200 izraelskimi start-upami skupionymi wokół centrum technologicznego w Tel Awiwie. Producent obecnie testuje takie przełomowe rozwiązania, jak obserwacja ruchu gałek ocznych kierowcy, wykrywanie potencjalnych niebezpieczeństw oraz kontrola natężenia światła poprzez elektrycznie sterowane przyciemnianie szyb. Co roku SEAT inwestuje w co najmniej 10 eksperymentalnych technologii.

Komentarzy: 0 skomentuj »