Nasz profil na Facebook.com - polub nas

motostork

motostork

Artykułów: 64

W motoryzacji od 1997 roku. Tworzę, zmieniam, poprawiam media. Najpierw papierowe "Auto dziś i jutro", które zatrzęsło kioskami i klubami fanów marek na przełomie wieków, potem "Auto Moto", dojrzalsze, sprzedawane nawet w 130-tysięcznych nakładach. Po drodze, już w XXI wieku, kilkadziesiąt wydań pism dla kierowców Hond, Subaru, Jeepów, Dodge’ów i Kii. W końcu portale i media elektroniczne. Wszystko wokół czterech kółek.

Rada nadzorcza Grupy Volkswagen na ostatnim posiedzeniu powołała Olivera Blume na nowego prezesa zarządu Grupy. Obejmie on to stanowisko pierwszego września 2022 r., łącząc je z funkcją prezesa zarządu Porsche. Herbert Diess w tym samym czasie zrezygnuje z funkcji prezesa zarządu za porozumieniem stron. Przewodniczący rady nadzorczej, Hans Dieter Pötsch, podziękował Herbertowi Diessowi w imieniu […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Håkan Samuelsson, prezes i dyrektor generalny Volvo Car Group, został wyróżniony nagrodą „Światowa Osobowość Branży Motoryzacyjnej Roku 2018” przez dziennikarzy motoryzacyjnych z całego świata, przyznających nagrody World Car Awards.

Komentarzy: 0 skomentuj »

Manders

Manders

Artykułów: 2

Od 2005 redaktor, tłumacz, fotografik motoryzacyjny. Dzień w dzień na posterunku. Tu może pozwolić sobie na odrobinę dystansu do wszystkiego, co jeździ po naszych drogach.

Damian Woliński

Damian Woliński

Artykułów: 1 | Moja strona WWW

Student Wydziału Wzornictwa wrocławskiej ASP. Nieuleczalny fan motoryzacji. Zanim nauczył się mówić pełnymi zdaniami, nazywał przejeżdżające za szybą "marcedesy, cytroeny i kfiaty". Zanim nauczył się czytać, przeglądał miesięcznik "Auto dziś i jutro", głównie ze względu na ostatnią stronę. Dziś sam rysuje auta. Cel - centrum stylistyczne jednej z wielkich marek.

Moto Contable

Moto Contable

Artykułów: 2

Pasjonat motoryzacji w jej praktycznym i rzadziej rozpatrywanym aspekcie. Finansowanie fury, leasing, kredyty, koszty i wartości to jego żywioł.

Kiedy chcemy kupić auto w salonie, oczekujemy od sprzedawcy atrakcyjnych rabatów, ciekawych pakietów dodatkowych w cenie. Jesteśmy z jednej strony próżni, z drugiej strony przemawia przez nas zdrowy rozsądek – skoro w tej samej cenie możemy dostać więcej. Czasami warto wybrzydzać i marudzić. W przypadku klientów prywatnych tych korzyści możemy uzyskać naprawę sporo.

Komentarzy: 1 skomentuj »

Polscy przedsiębiorcy coraz częściej decydując się na zakup auta wybierają leasing. Większe firmy wybierają oprócz leasingu miedzy innymi wynajem długoterminowy. Pokazuje to, że gotówka jako finansowania zakupu przegrywa z zaciąganiem zobowiązań – czyli finansowaniem obcym. Jakiś czas temu byłoby to nie do pomyślenia.

Komentarzy: 0 skomentuj »

Maciej Pertyński

Maciej Pertyński

Artykułów: 8 | Moja strona WWW

Jedyny polski juror konkursu World Car of the Year. Rocznik 1962, z wykształcenia językoznawca, kulturo- i religioznawca (absolwent Arabistyki i Islamistyki Uniwersytetu Warszawskiego), z zamiłowania maniak motoryzacji. Poliglota, dziennikarz, tłumacz literatury, wielbiciel i znawca historii cywilizacji i techniki. Współpracownik polskich pism motoryzacyjnych oraz zagranicznych: „Mercedes Enthusiast”, „Auto Bild” i „Auto Zeitung”. Autor książki „Leksykon motoryzacyjny Auto Świata”.

Nie ma na świecie człowieka choćby śladowo zainteresowanego motoryzacją, który by nie słyszał o tym modelu. Jest legendą i marzeniem już od 51 lat. Wreszcie stał się „samochodem globalnym”, a więc oficjalnie importowanym do wszystkich krajów świata.  

Komentarzy: 0 skomentuj »

Jego hybrydowego „brata” NX 300h już tu opisywałem – przy czym miałem do powiedzenia właściwie same dobre rzeczy. Te dwa auta dzieli tylko napęd, a jednak 200t różni się od 300h kompletnie. Są identyczne tylko gdy nie uruchamiamy silników.  

Komentarzy: 1 skomentuj »

Michał Mikulski

Michał Mikulski

Artykułów: 7

Fotografik i redaktor w agencji Moto Target.

Roberta Wąsik

Roberta Wąsik

Artykułów: 1

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Łódzkim. Od dziecka zafascynowana motoryzacją. Wielka fanka klasycznych aut i szybkich motocykli.

Volvo C30 jest trzydrzwiowym samochodem kompaktowym. W  świecie motoryzacyjnym uchodzi za auto dla urzędników i ludzi starszych. Jednak coraz więcej młodych decyduje się na zakup tego modelu. Dlaczego się tak dzieje? Co może się podobać w Volvo C30, a co niekoniecznie?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Iga Skarzyńska

Iga Skarzyńska

Artykułów: 1

Kobieta o małym ciele, ale wielkim sercu. Bez wątpienia w jej żyłach płynie benzyna. Znajomi mówią na nią Wyścigowy Skrzat. :) Uwielbia też piec i śpiewać.

Łukasz Makowski

Łukasz Makowski

Artykułów: 7

Redaktor w agencji informacyjnej Moto Target. Młody adept dziennikarstwa, który już od dziecka fascynuje się motoryzacją. Miłośnik silników typu bokser. W motoryzacji (jak i w życiu) docenia odwagę, innowacyjność oraz oryginalność. Swoim prywatnym samochodem nigdy nie jeździ dłużej niż rok. Ani razu nie kupił powtórnie auta tej samej marki - dlatego, że na własnej skórze chce poznać motoryzację od A do Z. Najchętniej, codziennie jeździłby innym samochodem, bo praktycznie w każdym aucie dostrzega coś ciekawego oraz wartego uwagi. Kontakt: Lukasz_Makowski@mototarget.pl/Instagram: makuu_official

Cupra od zawsze fanom motoryzacji kojarzyła się z najbardziej sportowymi wersjami Seatów. Teraz Cupra jest już oddzielną marką, ale jej pierwszy model powstał na bazie Seata Ateki. Specjaliści od  tworzenia hot hatchów debiutują na rynku, wypuszczając SUV-a, który gra w swojej lidze i nie ma jak na razie konkurencji… Czemu SUV Cupry nie ma konkurencji? […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

405 KM, przyspieszenie do 100 km/h w 4,4 s., zawieszenie Öhlins, wzmocnione hamulce firmy Brembo, trzy silniki (dwa elektryczne i jeden spalinowy) – tak w skrócie można opisać Volvo S60 T8 Polestar Engineered.   405 koni mechanicznych i 4,4 sekundy do setki 45 kilometrów zasięgu w trybie elektrycznym Regulowane zawieszenie Öhlins oraz hamulce Brembo Cena […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Seat wyszedł z założenia, że nie zawsze kto pierwszy, ten lepszy. Poczekał z wprowadzeniem crossovera, aby dobrze rozeznać się na rynku i uczyć się na błędach rywali. Udało się, bo inżynierowie hiszpańskiej marki stworzyli bardzo przemyślany oraz dopracowany samochód, który nie ma problemów wieku dziecięcego. Arona nigdy nie będzie pionierem segmentu miejskich „terenówek”, ale ma […]

Komentarzy: 0 skomentuj »