Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Ramki do tablic rejestracyjnych, z aplikacjami doming

Meganews

Ramki, zwane też podkładkami pod tablice rejestracyjne, to od lat standardowy element dekoracyjno-reklamowy w branży motoryzacyjnej.

 

Najważniejszym „zadaniem” ramki z punktu widzenia użytkownika jest ułatwienie montażu tablicy na pojeździe, bez potrzeby wywiercania w niej otworów montażowych, oraz skuteczne jej mocowanie.

Oprócz powyższego, produkt ten może być również wykorzystany do upiększenia auta, np. ramka chromowana – jako wizualne uzupełnienie pozostałych metalizowanych części karoserii, czy też ramka ze srebrną obwódką, która nadaje tablicy rejestracyjnej nieco elegancji. Dla osób, które są bardziej ekstrawaganckie i chcą dać temu wyraz na swoim samochodzie, idealnie nadają się ramki z tzw. hydrografiką.

Jednak to przede wszystkim funkcja nośnika informacji stoi za tak powszechnym stosowaniem ramek. W związku z tym producenci starają się udoskonalać technikę druku i jego wykończenia, dla lepszego efektu wizualnego oraz wyższej trwałości, w odpowiedzi na wymagania rynku i oczekiwania klientów. Wyrazem tych działań są ramki z aplikacjami doming, czyli ramki z nadrukami pokrytymi warstwą przeźroczystej żywicy na całej swojej powierzchni.

„Ramki domingowe” charakteryzują się zwiększoną trwałością druku, ponieważ powłoka żywiczna jest całkowicie odporna na działanie promieniowania UV. Dzięki temu kolory nie tracą swojej głębi i wyglądają tak samo zaraz po wyprodukowaniu, jak i po kilku latach użytkowania. Inną zaletą jest efekt trójwymiarowości druku i elegancki połysk – dwa przyciągające wzrok czynniki, które istotnie wpływają na wrażenia wizualne.

Dzięki powyższym cechom, ramki z domingiem cieszą się uznaniem szczególnie wśród dealerów samochodów marek premium.

Uznanym producentem ramek do tablic rejestracyjbych jest UNITAL – polska firma rodzinna z siedzibą w Gdańsku oraz ponad 60-letnią tradycją.

 

fotko

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Choć płyn hamulcowy jest jedną z najważniejszych cieczy wykorzystywanych przez nasze samochody, w większości przypadków nie poświęcamy mu zbyt wiele uwagi. Dobrze jest, jeśli pamiętamy, że należy go regularnie wymieniać i że najpopularniejszym jego rodzajem jest obecnie DOT-4. Czy jednak oznaczenie to mówi nam cokolwiek? I czym różni się DOT-4 od popularnego niegdyś płynu DOT-3?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Efektywność systemu hamowania większości kierowców kojarzy się z parametrami takimi, jak żywotność komponentów układu, ich odporność na wysoką temperaturę pracy czy długość drogi hamowania. O wiele rzadziej w tym kontekście mówi się jednak o modulacji siły hamowania. Jak jednak pokazuje praktyka, by uzyskać pożądaną skuteczność funkcjonowania klocków hamulców seryjnych, często wystarczy jedynie poprawić ich informatywność.

Komentarzy: 0 skomentuj »