Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Czy trzydrzwiowy Peugeot 2008 to 1008?

Meganews

Kompaktowy Peugeot 2008 nie mieści się w Twoim garażu? Już niedługo będziesz mógł wybrać jego mniejszą, 3-drzwiową odmianę, która otrzyma oznaczenie RX lub 1008.

 


Według wstępnych ustaleń nadwozie małego crossovera będzie mierzyło około 3900 mm długości, co oznacza, że będzie aż o 300 mm krótsze od nadwozia Peugeota 2008.

 

Model ten ma zadebiutować latem 2016 roku, a w gamie jednostek napędowych znajdą się silniki znane z Peugeotów 208 i 2008, w tym nowe konstrukcje trzycylindrowe.

 

Kolejną nowością francuskiego producenta będzie model 6008, który zadebiutuje w przyszłym roku i początkowo będzie oferowany na rynku chińskim. Samochód ma konkurować z SUV-ami segmentu premium, a jego atutem będzie elegancka stylistyka nadwozia nawiązująca do nowoczesnych linii modeli 2008 i 308.

 

Nieoficjalnie mów się, że Peugeot pracuje też nad drogową wersją dakarowego modelu 2008 DKR, który byłby w stanie powalczyć o klienta na przykład z Audi RS Q3.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Samochody elektryczne mają szereg zalet – są zeroemisyjne, zapewniają dobre przyspieszenie, a do tego znacznie obniżają koszty eksploatacji. Niestety, mają również kilka ograniczeń, z których główne dotyczy czasu ich ładowania. Ile tak właściwie zajmuje uzupełnianie zapasów energii w bateriach samochodu elektrycznego? W tym materiale znajdziecie odpowiedź na to pytanie. Technologia elektrycznego napędu funkcjonuje w świadomości […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Arteon to chyba jedyny model w gamie Volkswagena, który przyciąga wzrok przypadkowych przechodniów. Wszystko dzięki oryginalnej i dynamicznej stylistyce nadwozia. Można powiedzieć, że Arteon wygląda luksusowo, a nawet awangardowo, ale zaraz, zaraz… czy „samochód dla ludu” może być awangardowy? Piękny, agresywny grill z przodu, szyby bez ramek, opadająca linia nadwozia, tył przypominający sportowe coupe – […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Samochód autonomiczny posiada rozproszony „mózg” w postaci czujników, kamer, wspierany przez GPS oraz system satelitarny. Ale zebrane dane to tylko początek procesu, który ma doprowadzić pojazd do bezpiecznego poruszania się po drodze. Potrzebny jest układ decyzyjny, który zastąpi kierowcę.

Komentarzy: 0 skomentuj »