Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Nowości w gamie Porsche Platinum Edition

Meganews

W ofercie Platinum Edition firmy Porsche znalazły się dwa nowe modele: Cayenne S oraz Cayenne S Diesel.
Poszerzony zakres standardowej specyfikacji obejmuje 21-calowe koła Sport Edition w kolorze Platinum z satynowym wykończeniem, regulowane w ośmiu kierunkach skórzane fotele sportowe z Cayenne GTS ze środkowymi panelami pokrytymi Alcantarą, a także szereg innych elementów zwiększających komfort użytkowania.

Poza standardowymi lakierami – czarnym i białym – dostępnych jest pięć opcjonalnych odcieni metalicznych: Jet Black, Mahogany, Purpurite, Carrara White oraz Rhodium Silver. Pakiet zewnętrzny obejmuje eleganckie i sportowe akcenty w kolorze czarnym ze lśniącym wykończeniem, przyciemniane tylne szyby oraz poszerzenia nadkoli w kolorze karoserii. Po otwarciu przednich drzwi na ochronnych listwach progowych specjalnych modeli Cayenne S ukazuje się napis „Platinum Edition”.

Wyposażenie standardowe obejmuje biksenonowe reflektory główne z Porsche Dynamic Light System (PDLS), wspomaganie kierownicy Plus oraz system wspomagający parkowanie Park Assist. Wszystkie modele Platinum są doskonale wyposażone również pod względem informacji i rozrywki – dysponują systemem Porsche Communication Management (PCM) z nawigacją online, modułem Connect Plus oraz nagłośnieniem przestrzennym BOSE® Surround Sound System. Kolejnym typowym dla tej edycji elementem jest sportowy zegar analogowy na desce rozdzielczej.

Wartości mocy i zużycia paliwa nowych modeli specjalnych pozostają niezmienne. 3,6-litrowy silnik V6 biturbo o mocy 420 KM pod maską Cayenne S zużywa od 9,5 do 9,8 l benzyny na 100 km, zależnie od rozmiaru ogumienia. Wysokoprężna jednostka V8 biturbo w Cayenne S Diesel generuje moc 385 KM i potrzebuje od 8,0 do 8,2 l oleju napędowego na każde 100 km.

W Polsce Cayenne S Platinum Edition kosztuje 435 070 PLN, a Cayenne S Diesel Platinum Edition – 451 400 PLN.

Zapisz

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Rozpoczęła się nowa era. Taki jest najważniejszy przekaz nowego filmu BMW udostępnionego za pośrednictwem wszystkich kanałów online. Film „A NEW ERA” po raz pierwszy pokazuje wszystkie cztery wizjonerskie samochody BMW Group obok siebie. W rok od setnej rocznicy założenia spółki czołowy producent samochodów i motocykli premium na świecie kontynuuje swoją kampanię „THE NEXT 100 YEARS”.

Komentarzy: 0 skomentuj »

Mimo że posiada je ogromna większość kierowców, wielu z nich ma o nim mylne pojęcie. OC – ubezpieczenie, które obrosło licznymi mitami. Obalmy te pojawiające się najczęściej.

Komentarzy: 0 skomentuj »