Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Nowości w gamie Porsche Platinum Edition

Meganews

W ofercie Platinum Edition firmy Porsche znalazły się dwa nowe modele: Cayenne S oraz Cayenne S Diesel.
Poszerzony zakres standardowej specyfikacji obejmuje 21-calowe koła Sport Edition w kolorze Platinum z satynowym wykończeniem, regulowane w ośmiu kierunkach skórzane fotele sportowe z Cayenne GTS ze środkowymi panelami pokrytymi Alcantarą, a także szereg innych elementów zwiększających komfort użytkowania.

Poza standardowymi lakierami – czarnym i białym – dostępnych jest pięć opcjonalnych odcieni metalicznych: Jet Black, Mahogany, Purpurite, Carrara White oraz Rhodium Silver. Pakiet zewnętrzny obejmuje eleganckie i sportowe akcenty w kolorze czarnym ze lśniącym wykończeniem, przyciemniane tylne szyby oraz poszerzenia nadkoli w kolorze karoserii. Po otwarciu przednich drzwi na ochronnych listwach progowych specjalnych modeli Cayenne S ukazuje się napis „Platinum Edition”.

Wyposażenie standardowe obejmuje biksenonowe reflektory główne z Porsche Dynamic Light System (PDLS), wspomaganie kierownicy Plus oraz system wspomagający parkowanie Park Assist. Wszystkie modele Platinum są doskonale wyposażone również pod względem informacji i rozrywki – dysponują systemem Porsche Communication Management (PCM) z nawigacją online, modułem Connect Plus oraz nagłośnieniem przestrzennym BOSE® Surround Sound System. Kolejnym typowym dla tej edycji elementem jest sportowy zegar analogowy na desce rozdzielczej.

Wartości mocy i zużycia paliwa nowych modeli specjalnych pozostają niezmienne. 3,6-litrowy silnik V6 biturbo o mocy 420 KM pod maską Cayenne S zużywa od 9,5 do 9,8 l benzyny na 100 km, zależnie od rozmiaru ogumienia. Wysokoprężna jednostka V8 biturbo w Cayenne S Diesel generuje moc 385 KM i potrzebuje od 8,0 do 8,2 l oleju napędowego na każde 100 km.

W Polsce Cayenne S Platinum Edition kosztuje 435 070 PLN, a Cayenne S Diesel Platinum Edition – 451 400 PLN.

Zapisz

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Łożysko to najczęściej wykorzystywany element w maszynach i wszelkiego rodzaju mechanizmach. Jego rodzaje zależą od funkcji do których są przeznaczone, dlatego każde z nich ma inną budowę oraz działanie. Niektóre z łożysk doskonale przenoszą obciążenia promieniowe, aa zaś kolejne łatwo pracują z obciążeniem osiowym. Takich zastosowań można wymieniać wiele, dlatego warto wspomnieć, że właściwy dobór […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Coraz popularniejsze stają się wyjazdy zagraniczne organizowane samodzielnie, bez udziału biura podróży. Tego rodzaju wakacje to niesamowita przygoda, która pozwala na pełną swobodę – nie jesteśmy uzależnieni od innych uczestników wycieczek fakultatywnych czy programu przygotowanego przez organizatora wyjazdu. Wszystko odbywa się, jak chcemy i kiedy chcemy – nie mamy żadnych ograniczeń. Musimy jedynie pamiętać o […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Mówiąc o silnikach doładowanych w odróżnieniu od wolnossących, mamy zwykle na myśli jednostki turbodoładowane. Nie jest to jednak dokładnie to samo – w nowej Toyocie Yaris GRMN zastosowano sprężarkę z napędem mechanicznym. Czym się ona różni od turbosprężarki i jakie ma w stosunku do niej zalety?

Komentarzy: 0 skomentuj »