Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Nissan zmienia logo

Meganews

Jest coraz więcej sytuacji, w których polegamy na połączeniu z Internetem. Ludzie dorastają z dostępem do wiedzy i potencjałem interakcji, które oferuje to medium. Nasze życie staje się w równym stopniu cyfrowe, co fizyczne. Dlatego silne marki muszą mieć skuteczne punkty styku w obu tych światach.Przez ostatnie 20 lat dotychczasowe logo Nissana było umieszczane nie tylko na samochodach. Służyło jako znak rozpoznawczy marki, wizytówka i pierwsze powitanie między klientami, kojarzące się z emocjami, jakich dostarczają samochody Nissana. Jeszcze dłużej logo Nissana przypominało o postawie założyciela firmy, Yoshisuke Aikawy. Mawiał on: „Shisei tenjitsu o tsuranuku”, co w jego własnym tłumaczeniu oznacza „Jeżeli mocno w coś wierzysz, możesz nawet porwać się na słońce”.

Nowa „wizytówka” Nissana zachowuje esencję marki, a jednocześnie odzwierciedla znaczące zmiany, jakie zaszły w społeczeństwie przez ostatnie dwie dekady. To nowe wyobrażenie kultowego logo Nissana na miarę nowego rozdziału w historii firmy.

Nowe logo Nissana pojawia się, gdy firma wchodzi w przyszłość, nie zrywając z dumnym dziedzictwem i tradycją innowacyjności. Nazwa firmy nadal pozostaje centralnym elementem logo.

 

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale: