Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Mercedes CLA Shooting Brake również w wersji AMG

Meganews

Pod koniec zeszłego roku Mercedes rozpoczął testy zamaskowanych egzemplarzy modelu CLA Shooting Brake, który ma oferować większy bagażnik i przede wszystkim więcej miejsca nad głowami pasażerów podróżujących na tylnej kanapie.


Pierwsze zdjęcia wykonane przez moto-paparazzi sugerowały, że producent planuje wprowadzić na rynek jedynie standardowe odmiany, które zaspokoją podstawowe potrzeby transportowe rodziny 2+1. Teraz wiadomo już, że w gamie znajdzie się też odmiana przeznaczona dla kierowców, który po odwiezieniu dziecka do szkoły lubią trochę poszaleć…

 

Tak, jak w przypadku zwykłego CLA, pod maskę CLA Shooting Brake trafi trafił najmocniejszy na świecie seryjny silnik 4-cylindrowy z turbodoładowaniem. Jednostka o pojemności 2 litrów generuje moc 360 KM oraz 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co przełoży się na doskonałe osiągi: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie około 4,6 sekundy. Standardem będzie też 7-stopniowa skrzynia automatyczna oraz napęd na cztery koła.

 

Oprócz mocarnego silnika auto otrzyma typowe dla AMG elementy wykończeniowe nadwozia w postaci agresywnych nakładek, spoilerów i dyfuzorów.

 

Mercedes CLA Shooting Brake zadebiutuje prawdopodobnie jeszcze w tym roku.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Choć płyn hamulcowy jest jedną z najważniejszych cieczy wykorzystywanych przez nasze samochody, w większości przypadków nie poświęcamy mu zbyt wiele uwagi. Dobrze jest, jeśli pamiętamy, że należy go regularnie wymieniać i że najpopularniejszym jego rodzajem jest obecnie DOT-4. Czy jednak oznaczenie to mówi nam cokolwiek? I czym różni się DOT-4 od popularnego niegdyś płynu DOT-3?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Efektywność systemu hamowania większości kierowców kojarzy się z parametrami takimi, jak żywotność komponentów układu, ich odporność na wysoką temperaturę pracy czy długość drogi hamowania. O wiele rzadziej w tym kontekście mówi się jednak o modulacji siły hamowania. Jak jednak pokazuje praktyka, by uzyskać pożądaną skuteczność funkcjonowania klocków hamulców seryjnych, często wystarczy jedynie poprawić ich informatywność.

Komentarzy: 0 skomentuj »