Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Mercedes-AMG GT – pierwsze zdjęcie nadwozia

Meganews

Firma Mercedes-AMG opublikowała pierwsze zdjęcie prezentujące nadwozie nowego modelu GT, który ma wypełnić lukę po wycofanym z produkcji SLS AMG.

 


Fotografia została specjalnie zaciemniona w programie graficznym, więc widać jedynie zarys sylwetki z długą maską silnika i „przysadzistym” tyłem. W oczy rzucają się też tylne światła zachodzące daleko na boczną część nadwozia oraz zaokrąglone reflektory.

 

Publikacji pierwszego zdjęcia towarzyszy zapowiedź wideo:

Wcześniej Mercedes zaprezentował też zdjęcia wnętrza nowego Mercedesa-AMG GT, którego wizytówką jest tzw. „stylizacja lotnicza”. Dominuje tu szeroka deska rozdzielcza, wyglądająca jak skrzydło samolotu. Efekt ten jest potęgowany przez cztery centralne i dwa boczne otwory wentylacyjne. Konsola środkowa reprezentuje równie dynamiczny charakter – na uwagę zasługuje na przykład układ instrumentów na konsoli AMG Drive Unit, który przypomina układ cylindrów w jednostce V8.

 

Właśnie taki silnik znajdzie się pod maską tego modelu. Będzie miał 4 litry pojemności i około 520 KM. W gamie pojawi się również słabszy wariant produkujący 480 KM oraz ekstremalna wersja rozwijająca blisko 600 KM.

 

Mercedes-AMG GT zostanie oficjalnie zaprezentowany podczas wrześniowego salonu w Paryżu.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Choć płyn hamulcowy jest jedną z najważniejszych cieczy wykorzystywanych przez nasze samochody, w większości przypadków nie poświęcamy mu zbyt wiele uwagi. Dobrze jest, jeśli pamiętamy, że należy go regularnie wymieniać i że najpopularniejszym jego rodzajem jest obecnie DOT-4. Czy jednak oznaczenie to mówi nam cokolwiek? I czym różni się DOT-4 od popularnego niegdyś płynu DOT-3?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Efektywność systemu hamowania większości kierowców kojarzy się z parametrami takimi, jak żywotność komponentów układu, ich odporność na wysoką temperaturę pracy czy długość drogi hamowania. O wiele rzadziej w tym kontekście mówi się jednak o modulacji siły hamowania. Jak jednak pokazuje praktyka, by uzyskać pożądaną skuteczność funkcjonowania klocków hamulców seryjnych, często wystarczy jedynie poprawić ich informatywność.

Komentarzy: 0 skomentuj »