Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Hyundai wygrywa z zombie!

Meganews

To był strzał w dziesiątkę. Firma Hyundai Motor America zdecydowała o podjęciu współpracy z twórcami serialu telewizyjnego „The Walking Dead” – teraz odcina kupony od popularności.

 


„Początkowo wydawało nam się, że czas żywych trupów już przeminął, ale gdy otrzymałem propozycję wzięcia udziału w projekcie zakładającym stworzenie serialu o apokalipsie zombie, od razu się zgodziłem,” mówi Steve Shannon, wiceprezes ds. marketingu w amerykańskim oddziale Hyundaia. „Pomyślałem, że to dobra okazja do wypromowania marki w mediach społecznościowych.”

Shannon nie pomylił się. Show notuje obecnie rekordy popularności w Stanach Zjednoczonych, bijąc na głowę inne produkcje pod względem liczby widzów. Nie dziwi więc fakt, iż Hyundai wykorzystuje każdą nadarzającą się okazję, aby zareklamować swoje produkty.

W listopadzie ubiegłego roku firma pokazała model Tucson w specjalnej wersji „The Walking Dead” oferowanej wraz z zestawem przetrwania obejmującym apteczkę, pastę do zębów, zapas wody oraz inne przedmioty niezbędne podczas ataku umarlaków.

Firma zaangażowała też użytkowników mediów społecznościowych w różnego rodzaju akcje. Fani marki mogli na przykład zaprojektować własnego Hyundaia przeznaczonego do walki z zombie. Jeden z takich projektów – model Santa Fe wyposażony w ostrza, kuszę, karabiny maszynowe i miotacz ognia – został nawet odtworzony w rzeczywistości przez specjalistyczny warsztat  Galpin Auto Sports z Kalifornii.

 

 

Dużą popularnością wśród internautów cieszyła się również zombie-aplikacja, którą można było pobrać wyłącznie ze strony Hyundaia. Dzięki tej usłudze koreański producent zanotował ponad pół miliona wejść na swoją witrynę.

Nic nie trwa jednak wiecznie. W ostatnim odcinku najnowszego sezonu grupa ocalałych opuszcza więzienie, które do tej pory pełniło funkcję schronu, pozostawiając za sobą niezawodnego Hyundaia…

„Zostaliśmy wypisani z serialu,” przyznaje Shannon. „Teraz szukamy kolejnego projektu.”

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Eclipse Cross to zupełnie nowy rozdział w ponad stuletniej historii Mitsubishi. Najnowszy SUV Mitsubishi imponuje bezkompromisową, oryginalną i odważną stylistyką. Nie jest to auto dla mas, dla wielkich korporacji itd. To dobrze, bo przecież Mitsubishi ma już w ofercie ASX-a, który świetnie spełnia tę rolę. Tylko dlaczego SUV odziedziczył nazwę po sportowym coupe…? Czy w […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Ford Mustang to najlepiej sprzedający się samochód sportowy na świecie. Jest nim dlatego, że oferuje najkorzystniejszy stosunek ceny do jakości, a przede wszystkim do mocy. Poprzedniego Mustanga z ponad 300-konnym silnikiem – można było kupić już za 157 000 zł. Jego następca zdrożał o ponad 13 tys. zł, i w podstawowej wersji ma o 27 […]

Komentarzy: 0 skomentuj »