Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Jak brzmi Mercedes AMG GT?

Meganews

Widzieliśmy już pierwsze zdjęcia nadwozia i wnętrza, a także zapowiedź filmową. Teraz przyszła pora, aby posłuchać brzmienia silnika.


Wyczynowe samochody Mercedesa zawsze dobrze brzmiały; przynajmniej te napędzane wolnossącymi silnikami V8. Jednostka nowego AMG GT zostanie wyposażona w układ doładowania, co pozwoli uzyskać doskonałe osiągi, ale czy nie odbędzie się to kosztem wrażeń odsłuchowych?

 

Niemiecki producent zapewnia swoich wiernych klientów, że najnowsze sportowe coupe nie podzieli losu BMW M3 nowej generacji, które zdaniem użytkowników zatraciło dawny charakter akustyczny. Tym samym Mercedes prezentuje trzy ścieżki dźwiękowe:

 

Pierwsza to dźwięk uruchamianego silnika i jego pracy na obrotach jałowych.

 

Druga to dźwięk silnika w średnim zakresie prędkości obrotowych.

 

Trzecia to dźwięk silnika „wkręcanego” na wysokie obroty.

 

Na razie wiadomo, że doładowana jednostka V8 pracująca pod maską AMG GT będzie miała 4 litry pojemności i około 520 KM. Samochód zadebiutuje pod koniec tego roku.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Choć płyn hamulcowy jest jedną z najważniejszych cieczy wykorzystywanych przez nasze samochody, w większości przypadków nie poświęcamy mu zbyt wiele uwagi. Dobrze jest, jeśli pamiętamy, że należy go regularnie wymieniać i że najpopularniejszym jego rodzajem jest obecnie DOT-4. Czy jednak oznaczenie to mówi nam cokolwiek? I czym różni się DOT-4 od popularnego niegdyś płynu DOT-3?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Efektywność systemu hamowania większości kierowców kojarzy się z parametrami takimi, jak żywotność komponentów układu, ich odporność na wysoką temperaturę pracy czy długość drogi hamowania. O wiele rzadziej w tym kontekście mówi się jednak o modulacji siły hamowania. Jak jednak pokazuje praktyka, by uzyskać pożądaną skuteczność funkcjonowania klocków hamulców seryjnych, często wystarczy jedynie poprawić ich informatywność.

Komentarzy: 0 skomentuj »