Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Audi e-tron wyznacza ekotrendy

Meganews

W drugiej edycji plebiscytu Moto Awards, zorganizowanego przez redakcję tygodnika „Auto Świat”, Audi e-tron – w pełni elektryczny SUV spod znaku czterech pierścieni – zajął pierwsze miejsce w kategorii „Wyznaczają ekotrendy”. O tym, które z aut zdobędą nagrody w poszczególnych kategoriach decydowali czytelnicy. Nagrody wręczono wczoraj, podczas uroczystej gali.

  • Audi e-tron zwycięża w kategorii „Wyznaczają ekotrendy” plebiscytu Auto Świat Moto Awards 2019
  • Wyróżnienia dla Audi A1 i dla Audi Q3
  • W plebiscycie oddano 125 tysięcy głosów

Dziennikarze Auto Świata nominowali do nagród 51 nowych samochodów w ośmiu kategoriach, jednak o tym, którym z nich należą się wyróżnienia, zadecydowali czytelnicy w internetowym głosowaniu. W sumie oddano aż 125 tysięcy głosów, a na pierwszym miejscu w kategorii „Wyznaczają ekotrendy” znalazło się Audi e-tron. Ponadto na drugiej pozycji w kategorii „Stylowo w mieście” uplasowało się kompaktowe Audi A1. Również na drugim miejscu, ale w kategorii „Nowa klasa średnia”, stanęło Audi Q3.

„Znaleźliśmy się na podium w aż trzech kategoriach plebiscytu Auto Świat Moto Awards 2019. To najlepszy dowód ogromnego zaufania, jakim kierowcy i czytelnicy darzą markę z czterema pierścieniami w logo” – mówi Jadwiga Borowińska, PR Manager Audi. „Pierwsze miejsce Audi e-tron w kategorii „Wyznaczają ekotrendy” świadczy też o tym, że elektromobilność segmentu premium to już nie marzenie przyszłości, ale trend, w który włącza się coraz więcej kierowców i użytkowników.”

Nagrodzone w plebiscycie Audi e-tron to SUV klasy wyższej, który charakteryzuje się sportowym charakterem i doskonałymi walorami użytkowymi. Dwa silniki elektryczne oraz napęd na cztery koła zapewniają znakomite osiągi i wszechstronność, a wysokonapięciowy akumulator o dużej pojemności zapewnia zasięg ponad 400 km (wg WLTP). Produkcja samochodu w zakładach w Brukseli jest neutralna pod względem emisji CO2.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Gdy po siedmiu miesiącach rynek aut osobowych w Polsce skurczył się niemal o jedną trzecią, Volvo Car Poland odnotowało sprzedaż niższą jedynie o 2,58%. Tym samym udział rynkowy marki wzrósł z 2,1 do 3,01%. Pozytywne wyniki odnotowały także inne rynki Volvo. Oto kilka pozytywnych informacji biznesowych z Polski i ze świata.

Komentarzy: 0 skomentuj »

Sezon urlopowy w pełni. Zanim jednak wyruszymy w drogę, warto zadbać o spokojne i pełne relaksu wakacje jeszcze przed wyjazdem, odpowiednio przygotowując swojego Opla do podróży. Teraz jest to jeszcze łatwiejsze niż kiedykolwiek, dzięki możliwości umówienia wizyty online, w wybranym autoryzowanym serwisie niemieckiej marki.

Komentarzy: 0 skomentuj »