Nasz profil na Facebook.com - polub nas

A imię jego KONA

motostork

Kilka słów o problemach globalnych koncernów z nazywaniem nowych modeli.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

źródło: MotoTarget

motostork

motostork

Artykułów: 62

W motoryzacji od 1997 roku. Tworzę, zmieniam, poprawiam media. Najpierw papierowe "Auto dziś i jutro", które zatrzęsło kioskami i klubami fanów marek na przełomie wieków, potem "Auto Moto", dojrzalsze, sprzedawane nawet w 130-tysięcznych nakładach. Po drodze, już w XXI wieku, kilkadziesiąt wydań pism dla kierowców Hond, Subaru, Jeepów, Dodge’ów i Kii. W końcu portale i media elektroniczne. Wszystko wokół czterech kółek.

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Cupra od zawsze fanom motoryzacji kojarzyła się z najbardziej sportowymi wersjami Seatów. Teraz Cupra jest już oddzielną marką, ale jej pierwszy model powstał na bazie Seata Ateki. Specjaliści od  tworzenia hot hatchów debiutują na rynku, wypuszczając SUV-a, który gra w swojej lidze i nie ma jak na razie konkurencji… Czemu SUV Cupry nie ma konkurencji? […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

W przeciągu dwóch lat SEAT nawiązał współpracę z ponad 200 izraelskimi start-upami skupionymi wokół centrum technologicznego w Tel Awiwie. Producent obecnie testuje takie przełomowe rozwiązania, jak obserwacja ruchu gałek ocznych kierowcy, wykrywanie potencjalnych niebezpieczeństw oraz kontrola natężenia światła poprzez elektrycznie sterowane przyciemnianie szyb. Co roku SEAT inwestuje w co najmniej 10 eksperymentalnych technologii.

Komentarzy: 0 skomentuj »