Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Volvo XC90 First Edition wyprzedane w 47 godzin

Meganews

Limitowana seria nowego XC90 okazała się dużym sukcesem. Internetowa sprzedaż auta ruszyła w środę 3 września o godz. 16.00, a już 47 godzin później cała pula licząca 1927 egzemplarzy XC90 First Edition była zarezerwowana. Najwięcej zamówień złożyli Amerykanie, ponad 400 sztuk. Polscy klienci zarezerwowali 16 samochodów.


Samochody z limitowanej edycji First Edition, upamiętniające rok założenia szwedzkiej marki, wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród klientów na całym świecie. Większość samochodów została zarezerwowana w ciągu pierwszej godziny od oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży. W szczytowym momencie, sprzedaż osiągnęła tempo 7 egzemplarzy na minutę.

 

First Edition to najbardziej ekskluzywna i w pełni wyposażona wersja najnowszego modelu Volvo. Samochód dostępny jest z czarnym lakierem Onyx Black. Limitowana edycja posiada również 8-ramienne 21-calowe felgi opatrzone unikatowymi inskrypcjami.

 

Pod maską First Edition pracuje czterocylindrowy silnik z rodziny Drive-E. Jednostka benzynowa T6 AWD o mocy 320 KM dostępna będzie m.in. na rynku amerykańskim, azjatyckim i australijskim. Na polski rynek, tak jak na wszystkie europejskie, First Edition trafi w wersji z silnikiem D5 AWD 225 KM. Obie jednostki napędowe współpracują z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów.

 

Ponadto, nowy model szwedzkiej marki został wyposażony w 19 głośnikowy system audio firmy Bowers & Wilkins oraz ekran dotykowy. Jak przystało na Volvo, XC90 posiada też wszechstronny pakiet systemów bezpieczeństwa.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale: