Nasz profil na Facebook.com - polub nas

V8 biturbo od specjalistów z Mercedes-AMG

Meganews

Firma Mercedes-AMG zaprezentowała swój pierwszy silnik, który trafi pod maskę oczekiwanego modelu Mercedes-AMG GT.


Jednostka V8 o pojemności 4 litrów waży 209 kilogramów i generuje 510 KM przy 6250 obr./min. oraz 650 Nm w przedziale od 1750 do 4750 obr./min. Silnik oznaczony wewnętrznym kodem M178 spełnia jednocześnie normę emisji spalin Euro 6, co w głównej mierze jest zasługą zastosowania standardowej funkcji start/stop.

 

Turbosprężarki wspomagające nową konstrukcję V8 generują maksymalne ciśnienie doładowania na poziomie 1,2 bara i kręcą się z prędkością dochodzącą do 186 000 obrotów na minutę. Inżynierowie Mercedes-AMG zastosowali również aluminiową skrzynię korbową i aluminiowe tłoki.

 

Najnowszy agregat niemieckiej firmy początkowo posłuży do napędu modelu Mercedes-AMG GT, który zadebiutuje 9 września tego roku. W późniejszym terminie będzie również instalowany w nowej odmianie Mercedesa C 63 AMG.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Skąd pochodzi prąd, zasilający silniki samochodu z napędem elektrycznym? Najprostsza odpowiedź brzmi – z akumulatora. W ogromnej większości przypadków jest to prawda, aczkolwiek zazwyczaj niecała. Układy zasilania i napędu aut z silnikami elektrycznymi są zwykle bardziej skomplikowane, ale dzięki temu bardziej funkcjonalne.

Komentarzy: 0 skomentuj »

Od dłuższego czasu długoterminowy i krótkoterminowy wynajem samochodów bije rekordy popularności – zarówno w Europie Zachodniej, jak i w Stanach Zjednoczonych. Wzrost zainteresowania wynajmem można zaobserwować również w Polsce. Rozwijająca się oferta wypożyczalni aut to nie tylko atrakcyjna okazja dla osób chcących wynająć samochód krótkoterminowo, ale także dla klientów poszukujących pojazdu na własność.

Komentarzy: 0 skomentuj »