Nasz profil na Facebook.com - polub nas

V8 biturbo od specjalistów z Mercedes-AMG

Meganews

Firma Mercedes-AMG zaprezentowała swój pierwszy silnik, który trafi pod maskę oczekiwanego modelu Mercedes-AMG GT.


Jednostka V8 o pojemności 4 litrów waży 209 kilogramów i generuje 510 KM przy 6250 obr./min. oraz 650 Nm w przedziale od 1750 do 4750 obr./min. Silnik oznaczony wewnętrznym kodem M178 spełnia jednocześnie normę emisji spalin Euro 6, co w głównej mierze jest zasługą zastosowania standardowej funkcji start/stop.

 

Turbosprężarki wspomagające nową konstrukcję V8 generują maksymalne ciśnienie doładowania na poziomie 1,2 bara i kręcą się z prędkością dochodzącą do 186 000 obrotów na minutę. Inżynierowie Mercedes-AMG zastosowali również aluminiową skrzynię korbową i aluminiowe tłoki.

 

Najnowszy agregat niemieckiej firmy początkowo posłuży do napędu modelu Mercedes-AMG GT, który zadebiutuje 9 września tego roku. W późniejszym terminie będzie również instalowany w nowej odmianie Mercedesa C 63 AMG.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Seat wyszedł z założenia, że nie zawsze kto pierwszy, ten lepszy. Poczekał z wprowadzeniem crossovera, aby dobrze rozeznać się na rynku i uczyć się na błędach rywali. Udało się, bo inżynierowie hiszpańskiej marki stworzyli bardzo przemyślany oraz dopracowany samochód, który nie ma problemów wieku dziecięcego. Arona nigdy nie będzie pionierem segmentu miejskich „terenówek”, ale ma […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Czy wiesz, że szczególnie dużo wypadków ma miejsce w lipcu? Ponad 3 tysiące w 2018 roku. Komenda Główna Policji w raporcie opublikowanym na policja.pl tłumaczy to wzmożonym ruchem na drogach. W końcu jest to okres wakacyjny. Jeśli zatem zaplanowałeś wyjazd na wczasy w lipcu, w pierwszej kolejności powinieneś kupić ubezpieczenie samochodowe. Sprawdź, co warto wiedzieć […]

Komentarzy: 0 skomentuj »