Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Najszybszy otwarty Aston – V12 Vantage S Roadster

Meganews

Firma Aston Martin zaprezentowała model V12 Vantage S w wersji Roadster.

 


Podobnie, jak w przypadku wersji ze sztywnym dachem, Roadster otrzymał dodatkowe wloty powietrza umieszczone na pokrywie silnika, elementy dekoracyjne z włókna węglowego i zmieniony przedni grill inspirowany konceptem CC100 Speedster. Producent zastosował również nowe obręcze aluminiowe i lżejszy układ wydechowy.

 

Wnętrze sportowego Astona zostało przyozdobione elementami z włókna węglowego, natomiast za dopłatą firma oferuje pakiet „Q”, w którego skład wchodzi panel przełączników polakierowanych na czarno.

 

 

Pod maską pracuje 6-litrowy silnik V12 produkujący 573 KM i 620 Nm momentu obrotowego, który zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 4,1 sekundy i prędkość maksymalną wynoszącą 323 km/h. Jednostka współpracuje z siedmiobiegową zautomatyzowaną przekładnią manualną Sportshift III AMT.

 

Ponadto, samochód został wyposażony w układ adaptacyjnego zawieszenia, ceramiczne tarcze hamulcowe, dwustopniowy układ dynamicznej kontroli stabilności oraz specjalny tryb Sport, którego aktywowanie zmienia nastawienia pracy poszczególnych podzespołów z uwzględnieniem dynamicznych warunków eksploatacji.

 

Aston Martin V12 Vantage S Roadster wejdzie do sprzedaży jeszcze w tym roku.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Cupra od zawsze fanom motoryzacji kojarzyła się z najbardziej sportowymi wersjami Seatów. Teraz Cupra jest już oddzielną marką, ale jej pierwszy model powstał na bazie Seata Ateki. Specjaliści od  tworzenia hot hatchów debiutują na rynku, wypuszczając SUV-a, który gra w swojej lidze i nie ma jak na razie konkurencji… Czemu SUV Cupry nie ma konkurencji? […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

W przeciągu dwóch lat SEAT nawiązał współpracę z ponad 200 izraelskimi start-upami skupionymi wokół centrum technologicznego w Tel Awiwie. Producent obecnie testuje takie przełomowe rozwiązania, jak obserwacja ruchu gałek ocznych kierowcy, wykrywanie potencjalnych niebezpieczeństw oraz kontrola natężenia światła poprzez elektrycznie sterowane przyciemnianie szyb. Co roku SEAT inwestuje w co najmniej 10 eksperymentalnych technologii.

Komentarzy: 0 skomentuj »