Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Sukces płyty podłogowej Volvo

Meganews

Firma Volvo Car Group, wspólnie ze swoimi siostrzanymi markami Lynk & Co oraz Polestar, sprzedała już ponad 600 000 samochodów zbudowanych na platformie CMA.

Kompaktowa płyta podłogowa CMA zadebiutowała w 2017 roku jako baza technologiczna modelu Volvo XC40, następnie trafiła do pojazdów Lynk & Co 01, 02, 03 oraz 05, a także do modeli Polestar 2 oraz Volvo XC40 Recharge, które jest pierwszym w historii szwedzkiej marki pojazdem o pełnym napędzie elektrycznym.
Architektura podwoziowa CMA umożliwia wykorzystanie w kompaktowych modelach szwedzko-chińskiego koncernu tych samych zaawansowanych funkcji i systemów, jakie oferuje większa platforma SPA, użyta m.in. w Volvo XC90. Ponadto można dzięki niej wprowadzać do oferty zelektryfikowane wersje napędowe.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Gdy po siedmiu miesiącach rynek aut osobowych w Polsce skurczył się niemal o jedną trzecią, Volvo Car Poland odnotowało sprzedaż niższą jedynie o 2,58%. Tym samym udział rynkowy marki wzrósł z 2,1 do 3,01%. Pozytywne wyniki odnotowały także inne rynki Volvo. Oto kilka pozytywnych informacji biznesowych z Polski i ze świata.

Komentarzy: 0 skomentuj »

Sezon urlopowy w pełni. Zanim jednak wyruszymy w drogę, warto zadbać o spokojne i pełne relaksu wakacje jeszcze przed wyjazdem, odpowiednio przygotowując swojego Opla do podróży. Teraz jest to jeszcze łatwiejsze niż kiedykolwiek, dzięki możliwości umówienia wizyty online, w wybranym autoryzowanym serwisie niemieckiej marki.

Komentarzy: 0 skomentuj »