Nasz profil na Facebook.com - polub nas

SRT Viper to rynkowa porażka?

Meganews

Serwis Automotive News informuje, iż Chrysler podjął decyzję o ograniczeniu produkcji modelu SRT Viper o jedną trzecią w związku z niezadowalającymi wynikami sprzedaży.
Brzmi to dość poważnie, a tak naprawdę oznacza, że codziennie z taśmy produkcyjnej będą zjeżdżały zaledwie trzy egzemplarze tego modelu mniej. Koncern początkowo zakładał roczną produkcję na poziomie 2000 sztuk, jednak w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy w ręce klientów trafiło tylko 426 egzemplarzy sportowego Vipera. Co więcej, obecnie na parkingach autoryzowanych punktów dilerskich SRT „zalega” 565 sztuk tego modelu.

 

Pomimo słabej sprzedaży, dyrektor zarządzający SRT Ralph Gilles nie martwi się o przyszłość rynkową Vipera i ma nadzieje na lepsze wyniki wraz z nadejściem wiosny 2014 roku. Firma planuje również zachęcić potencjalnych klientów do zakupu auta, organizując jazdy testowe. „Musimy obecnie skupić się na prezentacji tego modelu nabywcom. Wiele osób jest wciąż niepotrzebnie onieśmielonych osiągami auta”, komentuje Gilles.

 

SRT Viper powstaje w fabryce Conner Avenue w Detroit. Bazowa wersja oferowany jest w cenie 97 395 dolarów, natomiast odmiana GTS z luksusowym wyposażeniem kosztuje 120 395 dolarów. Pod maską pracuje silnik V10 o pojemności 8,5 litra, mocy 640 KM i maksymalnym momencie obrotowym 814 Nm. Viper przyspiesza od 0 do 100 km/h w nieco ponad 3 sekundy i rozpędza się maksymalnie do 331 km/h. O przeniesienie mocy dba sześciobiegowa przekładnia manualna.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Toyota i Lexus zostali partnerami technologicznymi Plenerów Film Spring Open 2017. Obie marki udostępniły organizatorom samochody do transportu gości warsztatów. W ubiegłych latach gwiazdami wydarzenia byli m.in. Natalie Portman, Juliette Binoche, twórca efektów specjalnych Neil Corbould, scenograf Allan Starski i producentki filmowe Mia Bayes oraz Ewa Puszczyńska.

Komentarzy: 0 skomentuj »

Nie chcemy tutaj generalizować, ale z własnego doświadczenia wiemy, że nie każdy mechanik okazuje się równie uczciwy i rzetelny. Zdarzają się różne przypadki niedokończonych napraw albo jednoczesnego popsucia innych elementów, dlatego przestrzegamy Was i uświadamiamy w jaki sposób należy serwisować wał napędowy.

Komentarzy: 0 skomentuj »