Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Nissan GT-R Nismo – gotowy do europejskiego debiutu

Meganews

Nissan GT-R Nismo zadebiutuje w Europie 4 marca podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie.


Flagowy GT-R to supersamochód po fabrycznym tuningu zaprojektowany z myślą o ściganiu się, w czym ma pomóc udoskonalona aerodynamika i wyższa precyzja układu jezdnego.

 

Przedni zderzak, dolna osłona komory silnika oraz tylny spojler z włókna węglowego obniżają środek ciężkości i zwiększają siłę dociskającą o 100 kg (przy 300 km/h) w porównaniu ze zmodernizowanym niedawno GT-R z roku modelowego 2014. Poszerzony przedni zderzak oraz wydłużony i zwężający się tylny zderzak zapewniły utrzymanie współczynnika oporu czołowego na takim samym poziomie, jak w standardowym Nissanie GT-R, czyli 0,26.

 

Wewnątrz umieszczono wyprofilowane fotele Recaro z regulowanym oparciem z włókna węglowego. W oczy rzuca się również trójramienna kierownica pokryta Alcantarą. Dodatkowo, kokpit ozdabiają dyskretne czerwone przeszycia na fotelach, konsoli centralnej oraz panelach drzwi.

 

Moc silnika 3.8 V6 zwiększono do 600 KM przy maksymalnym momencie obrotowym 652 Nm. Samochód otrzymał również skonstruowane specjalnie dla tego modelu sprężyny i amortyzatory Bilstein DampTronic. Dostrojono je tak, aby zapewnić dużą przyczepność oraz progresywne reakcje w dynamicznych sytuacjach. Kierowca ma do wyboru trzy tryby pracy zawieszenia: Comfort, Normal i R – do jazdy torowej.

 

 

Nissan GT-R Nismo jest już dostępny w Japonii, a w Europie jego sprzedaż rozpocznie się we wrześniu. Zakorzeniony w tradycji japońskich wyścigów, flagowy GT-R ma też silne związki z Europą, gdzie był udoskonalany i testowany na słynnej Północnej Pętli toru Nürburgring w Niemczech.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Nie chcemy tutaj generalizować, ale z własnego doświadczenia wiemy, że nie każdy mechanik okazuje się równie uczciwy i rzetelny. Zdarzają się różne przypadki niedokończonych napraw albo jednoczesnego popsucia innych elementów, dlatego przestrzegamy Was i uświadamiamy w jaki sposób należy serwisować wał napędowy.

Komentarzy: 0 skomentuj »