Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Niewidomy fotograf Pete Eckert portretuje Volkswagena Arteona

Meganews

Poznań – Volkswagen rozszerza międzynarodową kampanię marketingową nowego Arteona. Niewidomy amerykański fotograf Pete Eckert przedstawił nowy model Volkswagena w niezwykłej aranżacji.

 

Dziesięć wyjątkowych zdjęć oraz film prezentujący prace nad ich powstaniem można już teraz oglądać na stronie poświęconej Arteonowi pod adresem: arteon.volkswagen.com.

 

„Arteon wyróżnia się bardzo wyrazistą i awangardową stylistyką. Pete Eckert pokazał to w niezwykły sposób. Jego zdjęcia są dziełami sztuki i emanują niezwykłą atmosferą jaką potrafi stworzyć tylko on. Znamy Pete’a jako zachwycającą osobowość i bardzo mu dziękujemy za wspaniałą współpracę przy tym projekcie”, powiedział Xavier Chardon, Dyrektor działu marketingu marki Volkswagen.
Arteon to pierwszy samochód jaki stał się przedmiotem twórczości Pete’a Eckerta. W ramach przygotowań do pracy nad projektem artysta zebrał dokładne informacje o szczególnych cechach nowego modelu. Poznawał auto dotykając go, delikatnie stukając palcem w różne powierzchnie, by zbadać jaki wydają dźwięk i w ten sposób wyobrazić sobie Arteona najdokładniej jak to możliwe. Dzięki pomocy asystentów powstały potem zdjęcia – tzw. „Light Paintings”. Eckert fotografował Arteona analogowym aparatem w całkowitej ciemności stosując długi czas oraz podwójne naświetlanie. Dzięki ruchowi różnych źródeł światła uzyskał efekt dynamiki.

 

Dwuipółminutowy film z gatunku „Making of” zajmuje centralne miejsce w nowej kampanii. Pokazuje jak powstawały zdjęcia i zawiera fragmenty wywiadu z Pete’m Eckertem. W mediach społecznościowych zamieszczono fragmenty filmu oraz motywy zdjęciowe, które mają skierować uwagę odbiorców na kampanię marketingową. Za jej kształt odpowiada agencja kreatywna Grabarz & Partner.

 

Pete Eckert mieszka w Sacramento w USA. Stał się niewidomy w wieku dorosłym na skutek choroby. Jego dzieła wielokrotnie publikowano i nagradzano, jedno z nich znalazło się na znaczku pocztowym wydanym przez Organizację Narodów Zjednoczonych. Eckert mówi o sobie: „I am a visual person. I just can’t see”.

 

Całą historię współpracy Volkswagena z Pete’em Eckertem można znaleźć pod poniższym linkiem:

http://arteon.volkswagen.com/pl/pl/blindphotographer/index.html#/pete_eckert

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Eclipse Cross to zupełnie nowy rozdział w ponad stuletniej historii Mitsubishi. Najnowszy SUV Mitsubishi imponuje bezkompromisową, oryginalną i odważną stylistyką. Nie jest to auto dla mas, dla wielkich korporacji itd. To dobrze, bo przecież Mitsubishi ma już w ofercie ASX-a, który świetnie spełnia tę rolę. Tylko dlaczego SUV odziedziczył nazwę po sportowym coupe…? Czy w […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Ford Mustang to najlepiej sprzedający się samochód sportowy na świecie. Jest nim dlatego, że oferuje najkorzystniejszy stosunek ceny do jakości, a przede wszystkim do mocy. Poprzedniego Mustanga z ponad 300-konnym silnikiem – można było kupić już za 157 000 zł. Jego następca zdrożał o ponad 13 tys. zł, i w podstawowej wersji ma o 27 […]

Komentarzy: 0 skomentuj »