Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Milla Jovovich i Toyota C-HR razem na scenie

Meganews

Słynna aktorka i modelka Milla Jovovich zagrała główną rolę w pierwszym na świecie interaktywnym przedstawieniu teatralnym, którego bohaterem jest samochód.
Produkcja pod tytułem „The Night That Flows” została wystawiona w ogromnej hali Printworks w Londynie. U boku gwiazdy wystąpili również utalentowani twórcy z całej Europy.

W wydarzeniu wzięło udział 100 gości, wciągniętych w fabułę tego niezwykłego wieczoru. Uczestnicy odbyli wirtualną podróż po Londynie, Berlinie, Mediolanie, Paryżu i Barcelonie. Ich przewodniczka, Milla Jovovich, pomagała zainspirować się designem Toyoty C-HR, która wygląda jakby zawsze była w ruchu.

Każdy z uczestników był bohaterem w swojej własnej przygodzie, spotykając po drodze znane postacie ze świata mody sportu i rozrywki. Każda scena mogła się zakończyć niespodziewanym zwrotem akcji, a wydarzenia były inspirowane atutami Toyoty C-HR – dynamiczną jazdą, wyszukaną stylistyką diamentu, zachwycającym projektem wnętrza oraz koncertową jakością dźwięku systemu JBL.

Podróż rozpoczęła się w Berlinie ozdobionym projekcjami z Międzynarodowego Festiwalu Światła. W Mediolanie goście spotkali projektanta mody Fabio Attanasio i modelkę Giorgię Palmas, a C-HR stał się gwiazdą pokazu mody. W paryskim kasynie przywitał ich kierowca rajdowy Guerlain Chicherit oraz krupier Etienne Pradier. W Barcelonie zaskoczył ich flash mob wyreżyserowany przez DJ-a Cuartero. W londyńskim barze na uczestników czekali mistrzowie mieszania drinków, Alex Kratena i Simone Caporale oraz gospodyni programu, Milla Jovovich.

Twórcami spektaklu są najbardziej utalentowani performerzy zajmujący się łączeniem teatru i techniki, współpracujący z prestiżowymi scenami teatralnymi w Wielkiej Brytanii. Za reżyserię odpowiadali James Seager i Joe Hufton z londyńskiej grupy performansu teatralnego Les Enfants Terribles.

„Udział w tym unikalnym przedsięwzięciu to dla mnie wielka przyjemność. Uwielbiam teatr uczestniczący, który porywa wszystkich w wyjątkową podróż. To coś, co zawsze chciałam zrobić, więc kiedy Toyota zaprosiła mnie do udziału w wydarzeniu, którego bohaterem jest Toyota C-HR, byłam zaintrygowana. C-HR jest wyrazem zupełnie nowego podejścia Toyoty do swoich produktów – nowy crossover to ikona stylu i jakości premium. Wygląda pięknie i ma świetnie zaprojektowane wnętrze. Toyota zawsze szuka coraz lepszych sposobów na projektowanie samochodów – bardzo mi się podoba ta filozofia” – skomentowała Milla Jovovich.

„Toyota C-HR to samochód zupełnie inny od wszystkiego co zrobiliśmy do tej pory. Dlatego prezentujemy go w wyjątkowy, innowacyjny sposób. Spektakl „The Night That Flows” nie tylko uchwycił dynamiczny i innowacyjny charakter C-HR, ale także podkreślił, że jest to doskonały samochód dla osób, które poszukują inspiracji do aktywnego, twórczego życia” – powiedział Jan Verhaegen, Brand and Marketing Communications Manager w Toyota Europe.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Rozpoczęła się nowa era. Taki jest najważniejszy przekaz nowego filmu BMW udostępnionego za pośrednictwem wszystkich kanałów online. Film „A NEW ERA” po raz pierwszy pokazuje wszystkie cztery wizjonerskie samochody BMW Group obok siebie. W rok od setnej rocznicy założenia spółki czołowy producent samochodów i motocykli premium na świecie kontynuuje swoją kampanię „THE NEXT 100 YEARS”.

Komentarzy: 0 skomentuj »

Mimo że posiada je ogromna większość kierowców, wielu z nich ma o nim mylne pojęcie. OC – ubezpieczenie, które obrosło licznymi mitami. Obalmy te pojawiające się najczęściej.

Komentarzy: 0 skomentuj »