Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Mercedes G63 AMG 6×6 hitem sprzedaży w Polsce!

Meganews

Polska jest jak dotychczas największym rynkiem pod względem sprzedaży modelu G63 AMG 6×6 w Europie – do końca lipca ten ekstremalny pickup znalazł nad Wisłą… 7 nabywców.


G63 AMG 6×6 to terenowe monstrum o dwóch twarzach – niezrównane własności terenowe (46 cm prześwitu i głębokość brodzenia 1 m) łączy z wyrafinowanym komfortem oraz osiągami 5,5-litrowego silnika V8 biturbo o mocy 544 KM. Za to idealne połączenie trzeba zapłacić ponad 450 000 euro.

 

Także inne odmiany Klasy G znajdują nad Wisłą coraz więcej nabywców. Od stycznia br. ich sprzedaż wzrosła na naszym rynku o 50 proc., do 39 szt. Ponad połowę (dokładnie – 23 egz.) stanowią sportowe wersje 63 i 65 AMG.

 

Klasa G zjeżdża z linii montażowych nieprzerwanie od 35 lat, a jej łączna produkcja przekroczyła już poziom 230 tys. sztuk. Nawet dziś pozostaje jednak „na bieżąco” pod każdym względem – a to za sprawą systematycznych modernizacji. Model imponuje zaawansowaną technologią oraz najwyższej klasy wykończeniem, a jednocześnie wciąż zachowuje swoje oryginalne, bezcenne walory: ekstremalną wytrzymałość i znakomite zdolności w terenie.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Choć płyn hamulcowy jest jedną z najważniejszych cieczy wykorzystywanych przez nasze samochody, w większości przypadków nie poświęcamy mu zbyt wiele uwagi. Dobrze jest, jeśli pamiętamy, że należy go regularnie wymieniać i że najpopularniejszym jego rodzajem jest obecnie DOT-4. Czy jednak oznaczenie to mówi nam cokolwiek? I czym różni się DOT-4 od popularnego niegdyś płynu DOT-3?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Efektywność systemu hamowania większości kierowców kojarzy się z parametrami takimi, jak żywotność komponentów układu, ich odporność na wysoką temperaturę pracy czy długość drogi hamowania. O wiele rzadziej w tym kontekście mówi się jednak o modulacji siły hamowania. Jak jednak pokazuje praktyka, by uzyskać pożądaną skuteczność funkcjonowania klocków hamulców seryjnych, często wystarczy jedynie poprawić ich informatywność.

Komentarzy: 0 skomentuj »