Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Jaguar C-X75 dla przeciwnika Bonda

Meganews

Pamiętacie reklamę Jaguara, w której znani brytyjscy aktorzy przekonywali, że „dobrze jest być złym”? Najwyraźniej producenci najnowszego filmu o agencie 007 wzięli sobie do serca to przesłanie, fundując przeciwnikowi Bonda Jaguara C-X75.
Koncept C-X75 nigdy nie trafił do seryjnej produkcji, jednak teraz będzie miał swoje „pięć minut” na srebrnym ekranie. Obecnie inżynierowie firmy wprowadzają w aucie niezbędne modyfikacje, aby można go było wykorzystać w filmie.

 

Oznacza to rezygnację z oryginalnego napędu hybrydowego o mocy 850 KM na rzecz tradycyjnego silnika spalinowego V8 o pojemności 5 litrów, znanego z seryjnych modeli Jaguara i Land Rovera. Najważniejsze, że w kwestii stylizacji nadwozia filmowy C-X75 pozostanie wierny oryginalnemu projektowi, który wywołuje równie spektakularne wrażenie, co nowy Aston Martin DB10 Jamesa Bonda. Mamy tylko nadzieję, że Jaguar należący do "czarnego charakteru" nie podzieli losu samochodów przygotowanych specjalnie na potrzeby produkcji i przed rozpoczęciem zdjęć do filmu nie padnie łupem złodziei.

 

Wrogowie Jamesa Bonda już wcześniej wybierali samochody Jaguara. W 2006 roku w filmie „Casino Royale” pojawiły się modele XJ8 i XJR, a w 2002 roku w „Śmierć nadejdzie jutro” wystąpił Jaguar XKR.

 

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Choć płyn hamulcowy jest jedną z najważniejszych cieczy wykorzystywanych przez nasze samochody, w większości przypadków nie poświęcamy mu zbyt wiele uwagi. Dobrze jest, jeśli pamiętamy, że należy go regularnie wymieniać i że najpopularniejszym jego rodzajem jest obecnie DOT-4. Czy jednak oznaczenie to mówi nam cokolwiek? I czym różni się DOT-4 od popularnego niegdyś płynu DOT-3?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Efektywność systemu hamowania większości kierowców kojarzy się z parametrami takimi, jak żywotność komponentów układu, ich odporność na wysoką temperaturę pracy czy długość drogi hamowania. O wiele rzadziej w tym kontekście mówi się jednak o modulacji siły hamowania. Jak jednak pokazuje praktyka, by uzyskać pożądaną skuteczność funkcjonowania klocków hamulców seryjnych, często wystarczy jedynie poprawić ich informatywność.

Komentarzy: 0 skomentuj »