Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Internauci kochają Lexusa

Meganews

Jak zmierzyć sukces marki w mediach społecznościowych? Nie wystarczy tylko podsumować liczbę „lajków” czy udostępnień, ponieważ „Lubię to!” to nie to samo, co „Kocham to!”.

 


Serwis Hootsuite stworzył tzw. listę miłości („The Love List”), badając reakcje internautów na największe marki prowadzące kampanie promocyjne w sieci. Eksperci przeanalizowali miliony opinii i postów, w których padła nazwa jednej z ponad 450 firm uwzględnionych w badaniu, a następnie zamienili je na wynik liczbowy z wykorzystaniem narzędzia o nazwie uberVU.

 

Na ostateczny wynik składają się trzy główne elementy: całkowita liczba wzmianek o marce w mediach, nastawienie do marki (tzw. „sentiment score”, czyli sposób, w jaki internauci wypowiadają się o marce) oraz liczba postów na temat danej marki, w których padło słowo „kocham”.

 

Z najnowszego badania wynika, że najbardziej „kochaną” marką motoryzacyjną jest Lexus, który z wynikiem 79,879 pkt. wyprzedził Audi, Hondę, Mercedesa i BMW, plasując się tym samym na 101 miejscu w klasyfikacji generalnej wszystkich firm. Pierwsze miejsce na liście zajmuje Dove (99,654 pkt.), drugie producent artykułów dla zwierząt domowych Friskies (98,716 pkt.), a trzecie amerykański dom towarowy Kohl’s (98,225 pkt.).

 

Pełna lista „The Love List” znajduje się tutaj.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Układ chłodzenia w samochodzie jest niezwykle ważny. Jeśli ulegnie awarii możne prowadzić do bardzo poważnych uszkodzeń silnika lub generalnego remontu naszego samochodu. Z czego się składa? Termostat, pompa wodna, chłodnica i nagrzewnica to podstawowe elementy tego układu. Ale co jeśli ten najważniejszy – termostat – ulegnie awarii? Jak zatem rozpoznać awarię termostatu i co można […]

Komentarzy: 0 skomentuj »