Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Internauci kochają Lexusa

Meganews

Jak zmierzyć sukces marki w mediach społecznościowych? Nie wystarczy tylko podsumować liczbę „lajków” czy udostępnień, ponieważ „Lubię to!” to nie to samo, co „Kocham to!”.

 


Serwis Hootsuite stworzył tzw. listę miłości („The Love List”), badając reakcje internautów na największe marki prowadzące kampanie promocyjne w sieci. Eksperci przeanalizowali miliony opinii i postów, w których padła nazwa jednej z ponad 450 firm uwzględnionych w badaniu, a następnie zamienili je na wynik liczbowy z wykorzystaniem narzędzia o nazwie uberVU.

 

Na ostateczny wynik składają się trzy główne elementy: całkowita liczba wzmianek o marce w mediach, nastawienie do marki (tzw. „sentiment score”, czyli sposób, w jaki internauci wypowiadają się o marce) oraz liczba postów na temat danej marki, w których padło słowo „kocham”.

 

Z najnowszego badania wynika, że najbardziej „kochaną” marką motoryzacyjną jest Lexus, który z wynikiem 79,879 pkt. wyprzedził Audi, Hondę, Mercedesa i BMW, plasując się tym samym na 101 miejscu w klasyfikacji generalnej wszystkich firm. Pierwsze miejsce na liście zajmuje Dove (99,654 pkt.), drugie producent artykułów dla zwierząt domowych Friskies (98,716 pkt.), a trzecie amerykański dom towarowy Kohl’s (98,225 pkt.).

 

Pełna lista „The Love List” znajduje się tutaj.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Toyota Land Cruiser to jeden z tych samochodów, które na dobre zrosły się z krajobrazami półkuli południowej. To kultowe połączenie wołu roboczego na bezdroża i auta klasy premium jest jednym z ulubieńców mieszkańców Australii czy Republiki Południowej Afryki, cenionym szczególnie za trwałość i niezawodność. W RPA znana firma tuningowych zapaleńców zbudowała hotrod oparty na klasycznym […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

Tag Heuer to szwajcarska marka zegarków, kojarzona od lat z samochodami i sportami motorowymi. Legendarny model Monaco Calibre 11, z kwadratową tarczą, nosił Steve McQueen w kultowym filmie “Le Mans” z roku 1971. Teraz ten elegancki chronometr powraca do kin wraz z najnowszym smart watchem Tag Heuer Connected. Premiera filmu “Kingsman: Złoty Krąg” już w […]

Komentarzy: 0 skomentuj »