Nasz profil na Facebook.com - polub nas

„Hot & Cold”, czyli ekstremalne testy samochodów Hondy

Meganews

Honda Motor Europe we współpracy z Wieden+Kennedy London promuje gamę modelu Civic, prezentując nową, wielokanałową kampanię, która ukazuje zaangażowanie Hondy w przeprowadzanie skrupulatnych testów.


Kampania opiera się o założenie, iż „istnieją testy oraz testy przeprowadzane przez Hondę”, co ma pokazać ogrom pracy, jaką firma wkłada w testowanie swoich samochodów, a w szczególności modelu Civic.

 

Jeden z takich wnikliwych testów jest wykonywany w specjalnej komorze klimatycznej, która znajduje się w europejskiej fabryce Hondy w Swindon w Wielkiej Brytanii. Europejskie modele Hondy (Civic, CR-V i Jazz) są tu sprawdzane w ekstremalnych temperaturach wahających się od -30°C do +80°C.

 

30-sekundowy film pokazuje zróżnicowane warunki, w których sprawdzana jest Honda Civic – samochód pokryty lodem powoli odmarza, aby z przenikliwego zimna znaleźć się w skrajnym upale.

 

Z prowadzonych przez Google badań nad zachowaniami klientów wynika, że cechy świadczące o wytrzymałości pojazdu, mają duży wpływ na podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie nowego auta. To bardzo ważny element na etapie zbierania informacji o danym modelu i porównywania go z konkurentami. Celem kampanii jest pokazanie atrakcyjnej stylizacji Civica i podkreślenie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i niezawodności tego auta.

 

Kampania rozpocznie się od wyemitowania 30-sekundowego filmu, którego przekaz umocni 10-sekundowy klip internetowy oraz materiał reklamowy w prasie. Reklama w mediach będzie zawierała interaktywną wersję filmu, pozwalając użytkownikom na zmianę temperatury otoczenia, a tym samym na zaobserwowanie zmieniających się warunków.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Na obecnym rynku usług finansowych do dyspozycji  klienta dostępne są różne formy finansowania, które mają na celu pomoc w zaspokojeniu nagłych czy nieprzewidzianych wydatków. To samo tyczy się wydatków firmowych, jeżeli przedsiębiorca potrzebuje gotówki na rozwój firmy czy nowy sprzęt, może liczyć na pożyczkę bankową.

Komentarzy: 0 skomentuj »

dwukrotny zwycięzca rajdu Dakar Hiroshi Masuoka jest także uznanym ekspertem w kwestii eco-drivingu. Jego wizyta w Polsce dała okazję do stworzenia krótkiego filmiku, w którym Hiroshi Masuoka wymienia i demonstruje najważniejsze techniki i zasady ekonomicznej jazdy.

Komentarzy: 0 skomentuj »

Garaż to miejsce nie tylko do parkowania samochodu, ale także przechowywania rzeczy, na które nie mamy miejsca w domu. Warto przemyśleć jego oświetlenie, aby można było wszystko bez problemu w nim znaleźć.

Komentarzy: 0 skomentuj »