Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Evoque i jego autobiografia

Meganews

Podczas salonu samochodowego w Genewie Range Rover zaprezentuje model Evoque w topowej odmianie Autobiography oraz specjalną wersję Dynamic.


Najbardziej luksusowy Evoque jest napędzany czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 2 litrów. Moc maksymalna wynosi 285 KM, a moment obrotowy 400 Nm – to o odpowiednio 45 KM i 60 Nm więcej, niż w jednostce napędowej poprzedniej generacji. Motor współpracuje z dziewięciobiegową przekładnią automatyczną ZF, która gwarantuje doskonałą dynamikę jazdy.

 

Wersja Autobiography Dynamic otrzymała ponadto aktywny napęd na cztery koła, który w pozostałych odmianach modelu Evoque jest wyposażeniem opcjonalnym. Nabywcy topowego SUV-a brytyjskiej firmy powinni też docenić specjalnie dostrojone zawieszenie ze zmodyfikowanymi amortyzatorami adaptacyjnymi, sztywniejszymi sprężynami i zmienioną geometrią.

 

Kolejną nowością są opracowane przez Land Rovera aplikacje InControl Apps, które pozwalają wyświetlić zawartość smartfona użytkownika na pokładowym ekranie dotykowym. Oprócz tego wnętrze auta może zostać wykończone skórzaną tapicerką oferowaną w sześciu kolorach do wyboru. Całość uzupełniają podświetlane progi i napisy „Autobiography” wyszyte na zagłówkach.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Choć płyn hamulcowy jest jedną z najważniejszych cieczy wykorzystywanych przez nasze samochody, w większości przypadków nie poświęcamy mu zbyt wiele uwagi. Dobrze jest, jeśli pamiętamy, że należy go regularnie wymieniać i że najpopularniejszym jego rodzajem jest obecnie DOT-4. Czy jednak oznaczenie to mówi nam cokolwiek? I czym różni się DOT-4 od popularnego niegdyś płynu DOT-3?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Efektywność systemu hamowania większości kierowców kojarzy się z parametrami takimi, jak żywotność komponentów układu, ich odporność na wysoką temperaturę pracy czy długość drogi hamowania. O wiele rzadziej w tym kontekście mówi się jednak o modulacji siły hamowania. Jak jednak pokazuje praktyka, by uzyskać pożądaną skuteczność funkcjonowania klocków hamulców seryjnych, często wystarczy jedynie poprawić ich informatywność.

Komentarzy: 0 skomentuj »