Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Brabus B63S w barwach policji z Dubaju

Meganews

Flota samochodów wykorzystywanych przez policję w Dubaju powiększyła się o model Brabus B63S – 700 Widestar, który po udanym debiucie na targach TUNE IT! SAFE! w Niemczech zostanie pokazany podczas salonu Dubai International Motor Show, odbywającego się w dniach od 5 do 9 listopada w Dubai World Trade Center.
Mercedes-Benz G 63 AMG zmodyfikowany przez firmę Brabus został wyposażony w 5,5-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 700 KM i maksymalnym momencie obrotowym 960 Nm osiąganym w przedziale od 2000 do 4500 obr./min. Ze względu na ogromne opory aerodynamiczne auto nie imponuje prędkością maksymalną, która wynosi „tylko” 240 km/h, natomiast pod względem przyspieszenia od 0 do 100 km/h policyjny Brabus może spokojnie konkurować z najlepszymi osobowymi samochodami sportowymi – sprint do „setki” zajmuje bowiem zaledwie 4,9 sekundy.

 

Oprócz wzmocnionej jednostki napędowej terenowy Mercedes otrzymał policyjne barwy (biały lakier nadwozia z zielonymi akcentami dekoracyjnymi), dodatkowe oświetlenie i sygnały świetlne, a także ogromne, 23-calowe obręcze kół „Platinum Edition”. Sprawne prowadzenie w dynamicznych sytuacjach drogowych zapewnia system zawieszenia BRABUS Dynamic Ride Control.

 

Firma zadbała również o komfort pracy policjantów, którzy docenią wygodne siedzenia pokryte skórzaną tapicerką najwyższej jakości, zaawansowany system audio czy ekskluzywne wstawki dekoracyjne w desce rozdzielczej.

 

Obecnie w gamie samochodów policyjnych pełniących służbę w Dubaju znajdują się m.in.: Chevrolet Camaro SS, Lamborghini Aventador, Ferrari FF, Bugatti Veyron i… Renault Twizy.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Choć płyn hamulcowy jest jedną z najważniejszych cieczy wykorzystywanych przez nasze samochody, w większości przypadków nie poświęcamy mu zbyt wiele uwagi. Dobrze jest, jeśli pamiętamy, że należy go regularnie wymieniać i że najpopularniejszym jego rodzajem jest obecnie DOT-4. Czy jednak oznaczenie to mówi nam cokolwiek? I czym różni się DOT-4 od popularnego niegdyś płynu DOT-3?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Efektywność systemu hamowania większości kierowców kojarzy się z parametrami takimi, jak żywotność komponentów układu, ich odporność na wysoką temperaturę pracy czy długość drogi hamowania. O wiele rzadziej w tym kontekście mówi się jednak o modulacji siły hamowania. Jak jednak pokazuje praktyka, by uzyskać pożądaną skuteczność funkcjonowania klocków hamulców seryjnych, często wystarczy jedynie poprawić ich informatywność.

Komentarzy: 0 skomentuj »