Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Bestia, czyli Gelenda 63 AMG 6×6 od Mansory

Meganews

Wyjątkowy tuning wyjątkowego Mercedesa G 63 AMG 6×6.

 


Sześciokołowy Mercedes-Benz G 63 AMG 6×6 to bardzo ekskluzywny model. Kosztuje w Niemczech ponad 450 000 euro, a rocznie będzie powstawać od 20 do 30 egzemplarzy. Firma Mansory wychodzi jednak z założenia, że znajdzie klientów, którzy będą chcieli dodatkowo wyróżnić swojego „kolosa” i zafundować mu kurację wzmacniającą.

 

W tym zakresie eksperci z Mansory oferują pakiet stylizacyjny nadwozia, w którego skład wchodzą przeprojektowane reflektory, zmieniona maska silnika i nowa osłona chłodnicy. Producent dokłada do tego elementy z włóka węglowego, jak obudowy lusterek czy nakładki progowe.

 

 

Włókno węglowe odnaleźć można również wewnątrz w postaci wstawek dekoracyjnych w desce rozdzielczej. Ponadto kabinę wykończono wysokogatunkową skórą, Alkantarą oraz prawdziwym drewnem.

 

Pod maską seryjnego G 63 AMG 6×6 pracuje 5,5-litrowy silnik V8 biturbo, który generuje 544 KM i 758 Nm momentu obrotowego. W wersji Mansory jednostka oferuje 840 KM i 1000 Nm momentu obrotowego, co pozwala rozpędzić samochód ważący blisko 3,8 tony od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 6 sekund! Napęd jest przenoszony do wszystkich sześciu kół za pośrednictwem 7-biegowej przekładni automatycznej 7G-TRONIC.

 

Ile kosztuje modyfikacja? Takie informacje otrzymają wyłącznie osoby zainteresowane ofertą firmy Mansory.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Choć płyn hamulcowy jest jedną z najważniejszych cieczy wykorzystywanych przez nasze samochody, w większości przypadków nie poświęcamy mu zbyt wiele uwagi. Dobrze jest, jeśli pamiętamy, że należy go regularnie wymieniać i że najpopularniejszym jego rodzajem jest obecnie DOT-4. Czy jednak oznaczenie to mówi nam cokolwiek? I czym różni się DOT-4 od popularnego niegdyś płynu DOT-3?

Komentarzy: 0 skomentuj »

Efektywność systemu hamowania większości kierowców kojarzy się z parametrami takimi, jak żywotność komponentów układu, ich odporność na wysoką temperaturę pracy czy długość drogi hamowania. O wiele rzadziej w tym kontekście mówi się jednak o modulacji siły hamowania. Jak jednak pokazuje praktyka, by uzyskać pożądaną skuteczność funkcjonowania klocków hamulców seryjnych, często wystarczy jedynie poprawić ich informatywność.

Komentarzy: 0 skomentuj »