Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Bentley w Genewie

Meganews

W tym roku na genewskim stoisku Bentley’a będą promowane dwa modele – Continental GT Speed i Flying Spur – które w wersjach na rok 2014 oferują zmodyfikowane/nowe jednostki napędowe i odświeżone „twarze”.


Źródłem napędu w modelu Continental GT Speed pozostaje silnik W12 twin-turbo o pojemności 6 litrów, przy czym jego moc została zwiększona do 635 KM, a maksymalny moment obrotowy do 820 Nm. Dzięki temu, najszybszy seryjny Bentley w historii rozpędza się teraz aż do 331 km/h (wersja z otwieranym dachem do 327 km/h).

Oprócz tego, Continental GT Speed 2014 otrzymał obniżone zawieszenie, 21-calowe koła z ciemnym wykończeniem, a także przyciemnione klosze reflektorów i tylnych lamp. Całość uzupełniają nowe kolory lakieru i wnętrza.

Z kolei luksusowy Flying Spur, który do tej pory był oferowany wyłącznie z jednostką W12, może zostać wyposażony w mniejszy silnik V8 o pojemności 4 litrów, rozwijający 507 KM i 660 Nm momentu obrotowego. Limuzyna z tym motorem i ośmiobiegową skrzynią ZF przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy i rozpędza się do 295 km/h, a dzięki technologii odłączania cylindrów podczas niewysilonej pracy przejedzie na pełnym zbiorniku paliwa nawet 840 kilometrów. Czy silnik W12 ma w związku z tym sens?

Flying Spur V8 wyróżnia się m.in. czarnym wykończeniem osłony chłodnicy oraz końcówkami układu wydechowego w kształcie cyfry „8”.

Oba modele wejdą do sprzedaży w tym roku.

źródło: MotoTarget

Komentarze:

Inne artykuły w tym dziale:

Cupra od zawsze fanom motoryzacji kojarzyła się z najbardziej sportowymi wersjami Seatów. Teraz Cupra jest już oddzielną marką, ale jej pierwszy model powstał na bazie Seata Ateki. Specjaliści od  tworzenia hot hatchów debiutują na rynku, wypuszczając SUV-a, który gra w swojej lidze i nie ma jak na razie konkurencji… Czemu SUV Cupry nie ma konkurencji? […]

Komentarzy: 0 skomentuj »

W przeciągu dwóch lat SEAT nawiązał współpracę z ponad 200 izraelskimi start-upami skupionymi wokół centrum technologicznego w Tel Awiwie. Producent obecnie testuje takie przełomowe rozwiązania, jak obserwacja ruchu gałek ocznych kierowcy, wykrywanie potencjalnych niebezpieczeństw oraz kontrola natężenia światła poprzez elektrycznie sterowane przyciemnianie szyb. Co roku SEAT inwestuje w co najmniej 10 eksperymentalnych technologii.

Komentarzy: 0 skomentuj »